Laatste verslag vanuit Warrenbayne! - Reisverslag uit Warrenbayne, Australië van Karlijn Neve - WaarBenJij.nu Laatste verslag vanuit Warrenbayne! - Reisverslag uit Warrenbayne, Australië van Karlijn Neve - WaarBenJij.nu

Laatste verslag vanuit Warrenbayne!

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

02 April 2015 | Australië, Warrenbayne

Hallo allemaal!

Terwijl Armando z'n vliegtuig opstijgt schrijf ik deze blog voor jullie. De afgelopen nacht heb ik amper geslapen, vandaag liep ik te dromen en ik heb kriebels in m'n buik, ik ben zenuwachtig!

Woensdag werd er voor de middag een vrachtwagen hooi afgeleverd. Er is niet meer genoeg gras vanwege de droogte dus Bill heeft hooi gekocht vanuit een irrigatiegebied. Na de middag hadden Bill en Debbie een vergadering met de bank. Ik heb ondertussen een paar distels uitgetrokken in de wei.

Donderdag hebben we schapen gevoerd.

Vrijdag weet ik niet meer wat ik heb gedaan en Debbie heeft ook niks opgeschreven, het was vast iets met de koeien..

Zaterdagochtend ben ik vanuit Benalla met de trein vertrokken richting Melbourne, daar heb ik Kim opgezocht en zijn we onze auto gaan ophalen. Toen zijn we vertrokken voor de Great Ocean Road! We zijn eerst naar Torquay geweest. Daarna zijn we langs de kust richting Lorne gereden, waar we een backpackers hostel hebben gezocht en zijn blijven slapen.

Zondag zijn we eerst naar het informatie centrum in Lorne gegaan, we zijn daar heel goed geholpen om onze reis te plannen. Eerst zijn we naar de Erskine Falls in Lorne gegaan. Daarna zijn we langs de kust richting Port Campbell gereden waar we zijn blijven slapen. Onderweg hebben we koala's gezien, papegaaien vastgehouden en door 't (groene!!) boerenland gereden. Last but not least zijn we naar de 12 apostelen gereden, die waren echt heel indrukwekkend.

Maandag zijn we vanuit Port Campbell teruggereden naar Melbourne. Waar ik terug op de trein naar Benalla ben gestapt.

Dinsdag hebben we voor de middag schapen gevoerd. Na de middag hebben we de scheerschuur opgeruimd.

Woensdag zijn we naar een wildlife for farmers dag geweest van de gemeente. Er waren een hoop tips voor boeren die in aanraking komen met wildlife en hoe ze hier het beste mee om kunnen gaan.

Vandaag zijn we voor de middag schapen gaan voeren, toen we bij de laatste wei aankwamen zagen we dat er een ram weg was. We zijn 'm gaan zoeken en vonden 32 schapen die ze al een tijdje kwijt waren in de wei van de buren. Deze schapen waren nog niet geschoren, dus dat was ons werk voor 's middags. Morgen gaan we de schapen vaccineren en behandelen tegen de luizen, want die behandeling hadden ze niet gekregen.

Morgen vertrek ik terug naar Sydney waar ik Armando eindelijk weer zie, can't wait!!

Tot blogze!

  • 02 April 2015 - 13:36

    Je Allerliefste Tante:

    van het een avontuur naar het andere .
    wat gaat het snel , je gaat het vast missen
    ja niet slapen dat kan ik mij wel voorstellen alle ervaringen die door je hoofd spoken en dan die
    kriebels ,das te veel voor een mens .
    schaapjes tellen hielp zeker ook niet .
    nog even en dan komt er een grote dikke knuffel en die doet wonderen
    doe ze daar allemaal de groeten .
    ps ik heb al vast 10 schapen lopen in de wei, we hebben nu een expert in de fam
    tegen dat je terug komt moeten ze net geschoren worden
    HEEL VEEL REIS PLEZIER .

  • 03 April 2015 - 11:02

    Sjef Neve:

    Een fijne vakantie Karlijn. Geniet er van.
    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 25 Feb. 2015
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 4018

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 25 April 2015

Stage in Australië

Landen bezocht: